Brunch Electronik Barcelona

Actualització 09 jul. 2026

Si us agrada la música electrònica en viu i respirar aire fresc a l’aire lliure i a plena llum, no fa falta que busqueu més perquè acabeu de donar amb el vostre esdeveniment ideal per gaudir de l’estiu a Barcelona, el Brunch Electronik Barcelona. Es tracta del ja veterà esdeveniment que, abans conegut amb el nom de Piknic Electronik, s’encarrega d’animar els diumenges a la ciutat durant els mesos estiuencs.

Per aconseguir-ho, compta amb dos elements importants; un magnífic escenari, els Jardins Joan Brossa situats al Parc de Montjuïc, sota el Castell i la presència de grans DJs del panorama nacional i internacional.

Edició d’estiu 2026 Brunch Electronik Barcelona

Durant l’edició 2026 del Brunch Electronik Barcelona, com ja s’ha donat a les edicions edicions precedents, els Jardins de Joan Brossa s’ompliran d’un gran nombre de persones; grups d’amics, famílies i parelles, amb ganes de viure un diumenge diferent en el millor dels ambients possibles.

Dades edició estiuenca 2026 Brunch Electronik

Dates: diumenges del mes de juliol i agost.

Horari: de les 13:00h a les 22:00h.

On: Jardins Joan Brossa (Parc de Montjuïc) i Parc de la Trinitat.

Preus: 27€ a 42€.


A la presència de DJs que animen amb la millor música electrònica les 9 hores que dura l’esdeveniment, s’han d’afegir altres activitats, propostes i al·licients; el Petit Brunch perquè els més petits s’entretinguin, zones de relax i d’ombra una mica apartades per poder descansar i, per descomptat, parades de menjar amb una oferta variada i deliciosa on recarregar-se de l’energia necessària per prosseguir amb la festa.

Petit Brunch

No hem d’oblidar-nos que Brunch Electronik és un esdeveniment diürn i a l’aire lliure, així que un dels objectius dels organitzadors és aconseguir atreure a famílies amb fills (en principi famílies joves tot i que, per descomptat ,tothom és benvingut).

Per aquesta raó han disposat una zona coneguda com Petit Brunch, un espai comú per a grans i petits en la que es realitzen una sèrie de tallers i activitats lúdiques.

Brunch Electronik en altres espais de la ciutat

La versió estiuenca de Brunch Electronik per antonomàsia se celebra els diumenges als Jardins Joan Brossa. Tot i així, al llarg de l’any, també a l’estiu, se celebren sessions extraordinàries de Brunch Electronik a altres escenaris. Els més habituals són el Parc del Fòrum, Parc de la Trinitat i el Poble Espanyol.

Mapa i com arribar a Brunch Electronik?

En transport públic

Metro: Paral·lel (L1 y L3) i pujar a peu fent una passejada.
Metro + Funicular: a la parada Paral·lel (L1 i L3) es pot agafar el Funicular de Montjuïc, que te parada a tocar dels Jardins Joan Brossa.
Autobús: les línies 55 i 150 son les més properes. Altres líneas d’autobús tenen parada als peus de la muntanya de Montjuïc.

Aeri del Port

El telefèric Aeri del Port, que parteix de la platja de Sant Sebastià de Barcelona, té parada als Jardins de Miramar, a uns 10 minuts a peu del Brunch Electronik.
Més informació sobre el telefèric del port de Barcelona.

En taxi

En vehicle privat

En el cas que opteu per desplaçar-vos en el vostre vehicle privat, podeu deixar el cotxe o la moto en alguna de les limitades zones de la muntanya de Montjuïc properes als Jardins de Joan Brossa en les quals és possible aparcar.

Una altra opció és aparcar el cotxe o la moto a la part baixa de la muntanya de Montjuïc, ja sigui en alguna plaça de pàrquing al carrer (de pagament i amb límit horari en el cas dels cotxes) o optar per deixar-ho en un pàrquing cobert. En aquest cas, a continuació podeu reservar online el pàrquing més proper.

error: @ Contenido protegido por derechos de autor / Content protected by copyright